НОВОСТИ СТОЛИНА НАВIНЫ ПАЛЕССЯ
Search
Rate this post

У апошнюю нядзелю кастрычніка ў Беларусі адзначаецца Дзень аўтамабіліста і дарожніка – прафесійнае свята ўсіх тых, хто ў няпростых умовах, у спякоту і мароз, у дождж і снег утрымлівае, рамантуе і будуе нашы дарогі.

Аб рабоце працаўнікоў дарожнай гаспадаркі раёна

расказаў у інтэрв’ю начальнік ДРБУ-141 Сяргей Савіч.

– Сяргей Паўлавіч, ужо з назвы арганізацыі відавочна, што галіна вашай дзейнасці звязана з дарогамі.

– Гэта так, асноўным відам дзейнасці і адной з галоўных задач нашай арганізацыі з’яўляецца ўтрыманне, бягучы і капітальны рамонт аўтамабільных дарог мясцовага значэння, ​ якія знахо-дзяцца на балансе. Агульная працягласць крыху больш за тысячу км, з якіх дарогі мясцовага значэння – 451 км і вуліцы населеных пунктаў – 575 км. Большая частка мае асфальтабетоннае пакрыццё.

– Які аб’ём работ і якія значныя аб’екты выканала прадпрыемства сёлета?

– За 9 месяцаў ​ гэтага года аб’ём выкананых работ склаў каля 6,1 млн рублёў. Найбольш значныя аб’екты гэтага года – бягучы рамонт дарог паміж населенымі пунктамі. Так, выкананы работы на ўчастку дарогі Глінка – Калонія працягласцю 2,6 км, Луткі – Кароцічы – 1,4 км, Варані – Бухлічы – Капані – 2,2 км, Вялікае Малешава – Рамель – Альшаны – 1,6 км. Усяго новае асфальтабетоннае пакрыццё атрымала каля 9 км дарог нашага раёна на агульную сумму 2,13 млн рублёў. Канешне, хочацца большага, але ўсё ўпіраецца ў фінансаванне.

– З якімі цяжкасцямі даводзіцца сутыкацца пры правядзенні дарожных работ?

– Складанасцю ў працы дарожнага будаўніка можна назваць кароткі будаўнічы сезон і пагодна-кліматычныя ўмовы. Тым не менш мы павінны строга выконваць патрабаванні і нормы, якія прад’яўляюцца да асфальтавання аўтамабільных дарог. Нягледзячы на ўсе складанасці, бягучы рамонт дарог выкананы амаль у поўным аб’ёме. Плануем, што ў наступным годзе мы нарэшце закрыем пытанне па дарозе да Лутак, а таксама будзем рамантаваць дарогу з Веляміч да Старыны. Там яшчэ дзейнічае пакрыццё з бруку. Яно, канешне, надзейнае, але надта нязручнае.

– Сяргей Паўлавіч, як абсталявана база ДРБУ? Стараннасць стараннасцю, але з голымі рукамі, з рыдлёўкамі добрай дарогі не зробіш.

– Сёння ў нас тэхнікі дастаткова. Як для будаўніцтва, так і для абслугоўвання дарог. У нас ёсць і спецыфічная тэхніка – устаноўка «Тайфун». Яе прызначэнне – рамонт дарогі метадам насычэння. Але ў халодны час устаноўка працаваць, вядома, не можа, таму што эмульсія пры пяці градусах цяпла хутка застывае. Прадукцыйнасць устаноўкі «Тайфун» высокая.

– Каб пабудаваць, адрамантаваць ​ дарогу і ліквідаваць ямы, патрэбны матэрыял. Колькі асфальтабетону выкарыстоўвае ваша арганізацыя за год?

– Мы лічым за сезон. Так, ​ выпуск асфальтабетону ​ за 9 месяцаў ​ бягучага года склаў амаль 35 тысяч тон, што на тры тысячы больш, чым летась. Лічу, што ў няпростых умовах мы забяспечылі значны прырост. Ды і сам завод не новы і пастаянна патрабуе да сябе ўвагі – то ў адным месцы падлапіць неабходна, то ў другім. Дзякуй, што на заводзе, ды і ўвогуле ў арганізацыі, працуюць сапраўдныя прафесіяналы сваёй справы, якія ў сціслыя тэрміны могуць паправіць становішча ў лепшы бок.

– Акрамя дарожных работ, што рабіла ДРБУ сёлета?

– Вялікая ўвага ў апошнія гады надаецца сельскай гаспадарцы – асфальтаванне тэрыторый мехдвароў, малочна-таварных комплексаў, сянажна-сіласных траншэй. У гэтым годзе мы ўжо заасфальтавалі дзесяць траншэй у розных гаспадарках раёна.

У завяршэнне Сяргей Савіч адзначыў, што гарантыя поспеху ў любой справе – калектыў. Яго згуртаванасць, адказнасць за даручаную справу, высокі ўзровень выканальніцкай дысцыпліны – гарантыя выканання пастаўленых задач.

Аляксандр НІКІФАРЭНКА

Фота аўтара

Об авторе
admin
Показать все новости
Посмотрите последние новости этого автора
Центр общественного наблюдения
И погода благоволит

И погода благоволит

17 января, 2025
Повторение – мать учения

Оставить комментарий

Похожие новости